Slutspurt

Inlägg två dagar i rad måste vara någon form av rekord senaste x antal månaderna... Hursomhelst har jag haft helg idag, som kompensation för att jag var på möte hela den riktiga helgen eller nåt. Vi hade egentligen föreläsningsdag men eftersom de är frivilliga och jag redan sammanfattat hela kapitlet tänkte jag att det var okej att vara hemma och plugga annat istället. 
Jag stack ut och sprang min favorithatrunda men hade inte räknat med 1. Att det var sommarvärme ute och 2. Att det yr pollen/maskrosfrön överallt och att det dessutom är alldeles fullt med samma pollen/frön på marken i skogen. Det var på riktigt ett decimetertjockt läger av vitt fluff här och var. Bara för att jag var nyfiken kollade jag klockan innan jag sprang iväg och sen igen när jag kom hem, men jag måste ha kollat fel för ett tag trodde jag att jag sprungit i 15 minuter men det var nog snarare 30 om jag räknar ihop alla låtar jag hann lyssna på. Haha började undra vilken sväng jag missat och råkat gena...

Kommentera här: