Despacito

Det finns en risk att jag kommer tjata lite om det här med att stå på händer. Det är tråkigt att träna på sånt som man är dålig på och därför har jag aldrig gett mig på att stå på händer, jag har ju aldrig kunnat så på händer så varför skulle det ändra sig? Men sen är det också väldigt roligt att träna på saker när man känner att man lär sig och eftersom jag lät mig bli övertalad att prova stå på händer vid nyår så har jag ju redan lärt mig något nytt. Ergo det är kul att stå på händer just nu. Igår visade jag mitt stå-på-händer-i-dörröppningen-trick för mamma och hon fick feeling och bara sådär ändå ställde sig på händer mot ytterdörren (efter att hon kollat att ingen var på väg att komma på besök så att hon kunde låsa dörren utan att verka otrevlig). Tjoff så det så stod hon där, det var ju bara att göra som när hon var liten... Så då var jag också tvungen att testa och efter många dåliga och många bättre försök lyckades jag också, men jag fick det inte på bild så jag fick göra om det på gymmet idag för att kunna kika hur det ser ut. Fick helt random feedback och tips på hur jag borde träna från en gammal klasskamrat också så nu kommer det bli ännu mer tjat om handstående.

Jag har inte bara stått på händer den här helgen, jag har också städat hela lägenheten (woop woop, jag är inte en av de studenter som städar istället för att tentaplugga så det behövdes kan man säga) och varit på 28-årsfest hos Isabel som jag boxas med. Vi pratade om medicin och dans och barn och boxning och spelade Alias och dansade till afrobeats och 90-tal tills klockan var alldeles för mycket. Sen var det svinkallt att cykla hem men det är smällar man får ta när det är natt och mitt i januari.

Kommentera här: