Vad har de gjort senaste två månaderna?!

För några veckor sen fick terminen under oss veta var de har sina placeringar i höst och sen dess har vi gått och väntat på att på att även placeringarna för termin 6 ska komma (vi skulle önska senast 1 april) så att vi får veta var vi ska spendera hösten, men nej. Så kul ska vi inte ha. I förrgår mailade jag kursledningen och fick ett sådär lite lagom trevligt svar att den här veckan och nästa kommer det iallafall inte. Nehepp, men när får vi veta då? Runt midsommar, räknar de med. Så inga löften, det kan lika gärna komma i augusti när alla kommer tillbaks från semestern. Kuul! Jag hade velat veta för några veckor sedan så att jag kan berätta för gymmet att jag vill instruera i höst, men jag får helt enkelt vänta ett tag till. Vet inte riktigt vad det är med universitetet och att vara långsamma just nu, vi väntar samtidigt på att terminens enda inlämningsuppgift ska bli rättad. Det var deadline 20 april och det var viktigt att vi lämnade in i tid (som alltid). Men nu har fortfarande inte ett enda arbete rättats (av totalt 78 arbeten a 4 sidor eller så) och om en vecka är sista dag för att komplettera (och också sista dagen innan vi tar sommarlov, slutar läsa vår mail osv...) men det löser sig säkert. Orkar inte vara den som mailar och tjatar om det också.

Kanske är lika bra att jag inte kan säga att jag vill instruera, med tanke på att min fot strular till och från och gör det lite svårt att lova att jag kan dansa Afro med 110 % energi och entusiasm varje vecka. Men lite kul hade det varit, oavsett om jag fick ett Afro-pass eller ett boxningspass eller ett cirkelfys pass, att instruera igen... Ikväll ska jag iallafall gå på cirkelfys (med bara den extrememare instruktören, så jag kommer avlida, på ett bra sätt) och sen försöka kickboxas lite. Fördelen med att bara vara deltagare är att jag kan hoppa över sånt som gör ont i foten.

Kommentera här: