Obalans i universum

Jag tror att det kanske gick lite väl bra för mig igår. Jag kände mig i fas med tentaplugget (aka pluggade kanske egentligen för lite igår eftersom jag känner mig hyfsat säker inför tentan), jag fick mina glasögon så att jag ser världen lite skarpare igen och jag skrev på kontrakt för lägenheten (även om säljaren var en sådär en halvtimme försenad till mötet). Så igårkväll kraschade min telefon helt oprovocerat, bara sådär ändå när den låg i min väska. Eller jag kan inte svära på att det var helt oprovocerat men ändå, jag har inte tappat den eller slagit i den eller något. Men å andra sidan har den betett sig lite konstigt ett tag och cencurerat vilka samtal som når fram genom att ibland bara slå igång telefonsvararen när någon ringer, så det kanske var lite väntat, men tycker ändå att det var lite oförskämt av den att lägga av helt plötsligt sådär innan jag hunnit skaffa en ny. Det finns ju roligare saker att lägga pengar på än en ny telefon... Så länge har jag lite påtvingad sociala medier-fasta eftersom min gamla reservtelefon inte riktigt vill släppa in mig på apparna.

Kommentera här: