Tack och hej leverpastej

Har nog aldrig tentapluggat så länge inför en tenta som inför tentan jag skrev igår och ändå har jag nog aldrig känt mig osäkrare inför en tenta. Inte ens inför tentan idag, där jag hade pluggat två eller tre timmar igår som enda tentaplugg kände jag mig lila osäker.  Men det kan ju förstås ha något att göra med att jag inte får gå termin 5 om jag inte blir godkänd på tentan jag skrev igår...

Eftersom vi skrivit vår sista preklin tenta idag var det avslutningssittning och firande, oavsett om tentorna är godkända eller inte och oavsett om jag får gå termin 5 i vår eller inte. Orimligt kallt på Östgöta nation, och helt okej mat, och jag hade trevliga kursare att sitta med så en bra kväll blev det. Bortsett från att jag höll på att bli påcyklad av en idiot utan bromsar på vägen hem då kanske. Nu sova och sen ska jag njuta hela helgen av att inte behöva plugga!

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Klart du fixart!!! Who else liksom 😉❤️?

Kommentera här: