Hur mycket studsande kan man få in på en dag?

Playitas, Fuerteventura. Jag skulle inte åka hit i år, men sen kunde jag inte låta bli när jag hade en vecka ledigt innan höstterminen drar igång och de bästa instruktörerna från förra året var kvar. Så nu sitter jag här med träningsvärk i precis exakt hela kroppen och snyggaste brännan på hela resorten. Att jag skulle bränna mig var ju ingen jätteskräll och att jag hade träningsvärk överallt efter dag ett är inte heller så konstigt med tanke på att jag i stort sett bara jobbat, tittat på serier, ätit och sovit i sommar.
\n
Här är det träning följt av träning och sen lite träning på det. Alla pass blir kanske inte så effektiva, men det gör mig inte så mycket, jag är här mer för att ha kul än för att få ut mesta möjliga av träningen. Och för att samla lite inspiration inför hösten så jag kan komma igång och träna ordentligt igen. Och för att det här är enda sättet att inte tokjobba sista veckan. De ringde till och med från jobbet när jag var på Arlanda och precis skulle kliva på planet för att höra om jag kanske ville jobba den kvällen.