Men ska du skriva omtenta på HoER?!

Tidernas snabbaste tenta hände idag. Det kändes som att jag hade svar på allt och även om jag kanske inte hade stenkol på varenda fråga var det inget som kändes svårt eller konstigt. Tänk om jag hade kunnat ha så här bra koll redan när det var tenta första gången! Men men, omtenta är kanske ett obligatoriskt moment när man pluggar - någon gång måste vara den första eller något sånt... Tänker ta en ledig helg och inte plugga något alls, NHoI med hjärna och nerver får helt enkelt vänta till på måndag!

Jag har lovat mig själv en resa till Fuerteventura i sommar, dealen var att jag får boka den när jag klarat tentan idag, så nu är frågan bara om jag vill ha sol och värme en eller två veckor, och vilken vecka jag vill åka. Morgondagens svåraste uppgift kanske...

Kommentera här: