Japp, det går bra nu

Sååå jag har magkatarr... Tror jag... Har inte varit hungrig ordentligt senaste veckorna och mår illa så fort jag ätit något så i måndags ringde jag vårdcentralen för att få en tid, men istället fick jag äta medicin den här veckan så skulle jag ringa igen idag och boka en tid. Självklart fungerade inte vårdcentralens telefoner idag, så de "kunde inte ta emot fler samtal"... Nog för att det är bättre nu när jag äter omeprazol men det är fortfarande inte bra och jag kan fortfarande inte varken äta eller träna utan att må illa. Och får jag inte träna funkar INGET...

Så jag tränar ändå, och mår som jag förtjänar efteråt. Att leda Afro idag var lite sådär halvkul, en sådär 15 minuter gick det bra, sen var det pokerface på och bara bita ihop... Note to self, SLUTA STRESSA...

Kommentarer:

1 Betty:

skriven

Chilla nu va ❤.

Kommentera här: