Klätterställning eller fordon, fordon eller klätterställning

På listan över saker man kan göra när man är ledig ligger utflykt med motorcykeln relativt högt upp. Sen kanske regn och blåst inte är optimala förhållanden men det kan ju vara mysigt ändå. Framförallt om man tar motorcykeln på utflykt ut på landet och hem till Betty. Så mycket bättre kan man inte ha det på en måndag! Bebismys och tagare med busiga storebröder och pajbak (haha, vet inte om det var mest utmanande för mig eller Betty eller barnen, jag menar de är klart bättre på att baka än jag är xD ) och en hel massa prat. Sen att jag tog med mig två ofantligt roliga (och extra kul när de var förbjudna) leksaker i form av motorcykel och motorcykelhjälm gjorde det hela lite mer spännande. Tänk att man kan ha så kul av att bara testa hur långt man kommer innan man blir stoppad om man går i riktning mot motorcykeln och tittar lite finurligt på närmaste "vuxna" människa! Haha, bara måste älska barn!

Motorcykeln trilskades lite igår och skrämde livet ur mig... Båda gångerna jag körde genom Bälinge började oljelampa lysa apropå inget annat. Haha, paniken! Den slutade lysa när jag stannade och stängde av motorcykeln och sen började den inte lysa igen, så det måste vara någon typ av allergi mot Bälinge eller så...


Firade nationaldagen idag med medeltidsmarknad och tornerspel i Långhundra och HIIT-pass på gymmet. Det är några timmar sen jag kom hem men det är fortfarande de lite spännande att försöka stå upp. Träningsvärken imorgon kommer inte vara att leka med (får jag ingen träningsvärk blir jag besviken, jobbigt pass SKA kännas dagen efter, annars är det inget kul)...

Kommentera här: