Relalalaxa

Idag är jag bara helt ledig. På landet, hos familjen och bara tar det sådär lugnt som man kan ta det en söndag mitt i sommaren (japp, vägrar gå med på att "sommaren snart är slut"). Vi tog en utflykt till Skokloster och tittade på tornerspel men något mer ansträngande än så tänker jag inte ta tag i just idag. 

Imorse var jag vaken vid 8, och fortfarande vaken vid 9, efter en hel natts sömn för första gången på minst två veckor, jag har lagom somnat så dags senaste tiden så det var skönt att jag kunde somna i tid igår. Återstår att se om det håller i sig och jag har lyckats vända tillbaks dygnet till en någorlunda normal dygnsrytm bara sådär över en natt. Vore ju lite skönt, men risken finns att det blir svårt att sova ikväll. Men helt ärligt är jag trött redan nu, så det borde lösa sig! Fattas bara att de ringer från jobbet imorgon, när jag garanterat vänt tillbaks dygnet, och undrar om inte jag kan jobba natt xD

Kommentera här: