Happy new year, happy new year

Firar att det är nytt år med ännu ett jobbmaraton - kvällspass 11-21 och så extra natt 21-07. Haha, är det någon gång man ska jobba extra skadar det ju inte om det råkar vara storhelg... Well well, jag jobbade hela julen och åkte inte ut till familjen förrän i måndags kväll. Sen tillbaks in till stan i tisdags för att luncha med min fina kusin Johanna och hennes Jesper och så häng med bandet på kvällen. Lite mysigt att vi kan sitta bara rakt upp och ner och prata i TIMMAR om allt och inget och musik. I torsdags fyllde min unga pappa hela 50 så då bjöds det på afternoon tea och sen pajbuffé för hela tjocka släkten och några till. Sådär så jag hann prata med fastrar och mostrar och familjevänner och alla möjliga - det blev mycket prat om läkarutbildning och så...

Kan inte bestämma om de är precis lagom långa eller en aning för korta...

Köpte nya jeans på mellandagsrean i fredags, efter 5 timmar på jobbet, och passade på att inviga dem igår på nyårsafton. Följde med familjen till Katrineholm och invigningen av deras 100 årsfirande av staden. Riktigt häftigt fyrverkeri hade de! Sen åt vi en massa god mat och spelade spel hemma hos faster och farbror och åkte hem på tok för sent med tanke på att vi skulle åka hem före midnatt... Jag lyckades sova ändå som tur är, framförallt nu när jag har 9 timmar kvar att jobba xD

Kommentera här: