En tidvändare tack?!

Det känns som att den här veckan har varit väldigt lång. Samtidigt som den varit väldigt kort på något vis. Det finns aldrig tillräckligt mycket tid för att lära in allt som behövs, men ändå har jag lyckats ha tid att hänga en hel massa på gymmet, och inte bara för att träna lite snabbt. På något sätt ligger jag två veckor efter med skolarbetet, och då började kursen i måndags... Dessutom har jag pluggat bättre den här veckan än jag gjort sen gymnasiet. Skola från 8 på morgonen, plugg hela lunchen, plugg mellan skola och träning och sen plugg till 11 varje kväll. På riktigt till 11 varje kväll. Nerver och kärl känns inte så logiska just nu och jag har inte lyckats lista ut hur de är strukturerade än, men det kommer nog. Jobb imorgon, sen är det bara att nöta nerverna i halsen så fort jag kommer hem. Det är kul, även om det är mycket, och tur är väl det, annars hade det varit kämpigt...

Kommentera här: