Cards against humanity

Tiden springer iväg sådär så jag knappt vet vad som hänt sen jag skrev här sist... Jag har varit med och arrangerat PreKlin (läkarnas fylleslag för att fira att ännu en klass tagit sig fram till praktikterminerna) och hunnit bli både taggad och sen otaggad igen inför när de anordnar PreKlin för oss i vår, klarat av praktiskt prov på basal status (woop woop), gått med i en orkester och intensivrepat för att spela vinterkonsert imorgon (idag, eftersom det redan är söndag men det räknas inte som söndag förrän jag har sovit ^^) (förstafiol - hur hamnade jag i den stämman egentligen?), skrivit tenta som förhoppningsvis blir godkänd och spelat in ett nytt rollspel av ett patientsamtal eftersom jag fick bakläxa första gången och adventsfikat med fina människor (och skrattat i timmar åt en bayonet i benet och "Cards against humanity"s något mesigare kopia "Rackare"). Och så har jag gått i skolan förstås. Och jobbat lite. Och tränat lite mer än lite.

Farligt gott!!

Kommentera här: