Flexartisdag

Tentaplugg, tentaplugg och ännu mer tentaplugg. Sen jobbar jag lite mellan varven, även om jag inte egentligen har tid, och klämmer in träningspass lite här och var. Idag har vi haft sista föreläsningarna, imorgon och på torsdag är det seminarium och sen är det inläsningstid en vecka.

Med lite fantasi kan man skymta en biceps där någonstans och annars kan jag alltid skylla på ljuset...

Kroppen är sådär härligt slut som den bara blir efter ett riktigt ordentligt träningspass (eller, okej, efter att man tagit i ordentligt - det måste man ju inte vara på gymmet för att göra) och huvudet är lite lagom snurrigt av nedärvningsmönster och genetiska sjukdomar, i någon härlig blandning med cellsignalering och embryologi (japp, lång kurs med lite spretig tenta även om allt lite grann hänger ihop) så jag ska försöka sova så jag lär mig något imorgon också...

Kommentera här: