Första veckan

Jag tänkte skriva något i söndags, när jag kom hem från midsommarläger i Sälen, och jag började skriva också, i appen, tills jag lyckades radera allt för att jag fortfarande inte har lärt mig skriva kommatecken med min telefon... Jaja, nytt försök! 
I helgen var SBU i Sälen för årsmöte och midsommarläger fyllt med massa skoj. Jag åkte på att vara förhandlingsordförande, vilket inte är särskilt jobbigt när årsmötet är så litet som vårat är, och lyckades få godkänt på att avgå ur styrelsen. Sååå skönt! Lite tråkigt också förstås  (skulle gärna vara en av de som driver och orkar engagera sig, men jag hinner inte det just nu) men jag tror att den nya styrelsen är vad vi behöver om SBU ska finnas kvar.

Idag jobbar jag tredje passet på äldreboende och det börjar kännas som att jag har koll snart. Vilka som bor var, vilken hjälp olika boende behöver, vilka man behöver argumentera med och vilka som skojar hej vilt med alla. 

Kommentera här: