Endorfinkick

Bara måste älska känslan efter ett bra träningspass. Slut i hela kroppen, endorfinkickad och bara allmänt om top of the world. SOMA Move är ett sånt pass - svinjobbigt kan man göra det, men jag flinar som en idiot hela passet ändå! Kunde inte låta bli att fara runt och fuldansa till musiken på radion medan jag lagade kvällsmat efter träningen. Stackars mina grannar! Eller så kanske de fick sig ett gott skratt...
Första tre dagarna på nya kursen har rusat förbi. Känner igen det mesta än så länge, men det är lite frustrerande hur mycket jag glömt sen humanbiologikursen. Lite sådär så det kommer vara svårt att plugga eftersom jag egentligen kan det (kommer jag inbilla mig) samtidigt som jag inte kan det tillräckligt bra, eller har missat de viktigaste detaljerna.

Kommentera här: