Ja, vad säger man...

Ja, nej men det är ju inte alls så att det varit lite dött här ett tag nu... Vet inte hur långt tillbaks min lucka sträcker sig den här gången, men senaste veckan har jag gått dubbelt med två olika PT:s på gymmet jag börjat jobba på. Båda två slutar (och vägrar berätta vad de ska göra istället, något spännande är jag säker på att det är...) och jag ska till en början ta över två gruppass varje vecka och lite PT-kunder som har timmar kvar. Spännande!! I torsdags skulle jag gå dubbelt med dem och kika på vad de gjorde med så många kunder jag hann på en dag, men på eftermiddagen fick jag en egen PT-kund att träna med, så det var rivstart direkt! Sen rullade det på med ytterligare en kund igår och sen fortsätter det så! Härligt att komma igång! 
Imorse körde jag ett gruppass, men sen är det så att jag tänkte separera PT-bloggandet och vardagsbloggandet (bara för att jag är lite förälskad i wordpress XD ) så vill ni se vad jag körde för gruppass får ni kika på https://aldrigforsentalltidfortidigt.wordpress.com. Snällt va? Så om jag har bloggtorka här ett tag framöver kanske, bara kanske jag lovar inget, jag finns där! Nu kvällsmat och sen ett eget pass på gymmet, jag måste ju också få in lite träning... 

Kommentarer:

1 Betty:

skriven

Du kanske var den enda av alla som INTE spanande in min röv Hahahahahahahahahahahaha

Svar: Ahahahahahahahaha!! Hittar inga bilder, så jag kan inte göra det i efterhand heller XD
AliceSaraLovisa

Kommentera här: