Borta bra men hemma bäst

Tog en tur till landet och hem till familjen den här helgen, vad passar bättre som uppladdning inför examinationsvecka? Åkte bussen ut o lördags och promenerade hem till mormor för en liten pratstund innan det var lunchdags med familjen. Vi hade mycket att avhandla mormor och jag, så det var en välbehövlig pratstund! 
Det är något speciellt med det här! ♥

Lite sen lunch, några sidor kurslitteratur och så frågekulsprutande för att få veta allt mina syskon hittat på sen sist, en promenad med mor och far och sen var det redan dags att fixa kvällsmat. Tiden går fort när man har roligt... Sov kvar till idag och skulle åka med hem till mig när systeryster och mamma åkte in för att köpa fotbollsskor, men de hade minsann inte tänkt släppa av mig så jag blev helt enkelt kidnappad på en shoppingrunda. Deras ord! Två par skor (eller, gummistövlar kanske inte klassas som skor?) rikare blev jag! Vi hann prova en väldans massa jeans också, spräckte mitt enda bra par för några veckor sen, men rätt storlek fanns bara i fel färg så jag får helt enkelt göra ett nytt försök uppe på stan en annan dag...
Nu kan våren komma bäst den vill, med aprilväder och allt!

Kommentera här: