Nu är det slut

Det händer mycket nu! I torsags gjorde jag mitt sista gruppass på Power Center, sista PT-passet hade jag för över en månad sen, när jag sa upp mig. Jag har inte fått säga något innan nu, så det är inte särskilt många kunder jag kunnat säga hejdå till själv, men så funkar det när man jobbar som PT...
Igåe var det några som fick den briljanta idén att kasta apelsiner på mitt fönster. Vid kanske fyra eller fem på morgonen vaknade jag med panik och trodde att jag hört en eller två ordentliga smällar. Tänkte att det säkert bara var inbillning så jag gick inte upp och undersökte, men när jag drog upp persiennen senare var yttre glaset i mitt fönster sprucket. Bara va?! Mitt fönster är fyra våningar upp!! Det är inte bara att kasta apelsiner på fönstret. Sen ligger det lite avsides, man går inte bara förbi nedanför, man måste gå in på parkeringen, längs med nästan hela huset, för att hamna under fönstret. Men det var det alltså någon eller några som hittade på igår morse...
Två ordentliga träffar är det, med sprickor hela vägen från överkanten ner till nederkanten och ut till ena kanten. Jag orkar inte! Måste vänta på försäkringsbolag och grejer innan det blir lagat, så vi får väl se hur lång tid det tar...

Kommentarer:

1 betty :

skriven

Så himla knas Hahah vem kastar apelsiner liksom ??? Hahah

Svar: Haha, ja men precis! Sjukaste är att ena träffen är en apelsin men den andra är något vitt med havregryn i xD
AliceSaraLovisa

Kommentera här: