Strech är sjukt underskattat


Igår hängde jag med de här snyggingarna på gymmet och tentapluggade lite i väntan på grymmaste träningspasset. 55 minuter kondition och styrka i en härlig blandning och med spöaskitenurenlåtsasmotståndare kickbox på slutet. Var rätt skakig och slutkörd efteråt och idag påminner musklerna mig om vad jag glömde igår. Strechningen hoppade jag helt över så det räcker att jag drar en tröja över huvudet, skruvar på mig i soffan eller går några steg för att inse att majoriteten av mina muskler fick jobba igår. Och tur är det, en farbror tog sig nämligen friheten att fråga hur jag orkar lyfta de äldre på jobbet. Sånt ska det bli ändring på.

Nu ska jag sova så hjärnan orkar plocka fram all kunskap på tentan imorgon. Första av tre. Hur gick tiden så fort?!

Kommentera här: