Lite förvirrat

Mitt huvud är inte riktigt med på det här med att jobba helg, det blir tokfel och jag tappar dagarna helt. Har (trots allt) lyckats hålla koll på att det är måndag idag och att vi har föreläsning, så sitter och väntar på att få komma in i salen. Har försökt plugga lite i skolan på förmiddagen, men helt ärligt är nog morgonens spinningpass det enda jag fått ut något av.

Igår dömde jag fotboll i Börje hela dagen, tre matcher hann jag med mellan 9.30 och 14.30. Det var fotbollens dag så alla våra ungdomslag kämpade på. Grillning, godisregn, kioskkaos, fika till alla spelare efter matcherna och annat kul hann vi också med. Och jag förstörde dagen för en kille genom att insistera på att alla spelare ska ha tröjan instoppad i byxorna när jag dömer. Fick han inte ha tröjan utanför byxorna (som proffsen) så skulle han minsann inte spela alls. Sen var han med nästa match ändå (med tröjam instoppad) så det gick över iallafall...

Kommentera här: