Våren är hääär!

Har varit hemma från skolan den här veckan, men idag ska jag minsann tillbaks! Det har hänt mycket sen sist, och jag ska inte ens försöka komma ihåg allt jag inte skrivit, men förra veckan var det mycket arbete med UF-företaget eftersom vi hade besök från Belgien och Norge (lite payback för att vi fick åka till Belgien i höstas) tisdag-torsdag och det dessutom var mässa för alla uppsalas UF-företag i torsdags. I fredags drog jag och fem andra danssugna tjejer från SBU till Schweiz för att vara med i ett av deras ledarutbildningar. Det blev kanske inte så mycket dans, men det var ett väldigt lärorikt läger, många intressanta disskusioner med trevliga människor och vädret var underbart. 15 grader och sol varje dag!! Haha, inte blir det sämre av att vädret här hemma varit lika bra den här veckan! Lite väl mycket på lite för kort tid (tyckte min kropp) så feber (min typ av feber som bara känns som feber men inte visar sig på termometern), huvudvärk och illamående. Jaja, har tittat på hela första säsongen av Prison Break (grym serie, men varför måste de förstöra, precis som alla andra, just som jag tror att jag ska få som jag vill?!), legat på soffan halva dagarna, eftermiddagsfikat med lillasyster och pluggat så lite som möjligt (vilket betyder ingenting om man inte räknar igår). Idag har jag kompledigt halva dagen för UF-mässan, så det blir skola 13-16 idag, känner att det är lite lagom, haha. Tog en promenad med kameran igår (första gången jag använde den bara för att det är kul på evigheter!), våren är häääär!
 
Vår fina katt är en duktig modell, när hon känner för det. Hundra bilder, eller något sådant, och bara typ en där hon inte ser arg ut, springer för nära så att kameran inte kan fokusera, gömmer sig bakom en buske eller vänder sig bort...

Kommentera här: