Nehej du, den behåller vi!

Min gamla körlärare (som jag körde MC med) ringde och undrade om inte vi är intresserade av att sälja den där fina motorcykeln jag körde på förut. Alltså den motorcykel jag kör. Som tur är vill inte pappa sälja den, så jag får köra ett tag till. Lagom sådär när våren börjar komma och jag längtar som en tok efter att få ut och känna fartvinden, leta efter de perfekta kurvorna och uts årets favoritsträckor, mn det kanske var ungefär det min gamla körlärare också kände. Satt igår och fantiserade om roadtrips och semesterresor med den där motorcykeln, medan jag åkte hem från Sälen efter planeringshelg med (delar av) bästaste förbundsstyrelsen i SBU. Med lite övermod och dumdristighet kom jag fram till att det kanske till och med kan bli en resa till Fjällgården i Sälen till sommaren, för mig och mc:n, men vi får väl se hur det blir med den saken om man ska se till vad som är genomförbart och inte.

Kommentera här: