Lite snurrigt, men jaja

Okej, sista inlägget för ikväll. 
 
Idag har jag varit hem till Betty för lite bebismys, långpromenad, lyxlunch, gofika och allt-mellan-himmel-och-jord-snack. Måste säga att världens sötaste unge är Bettys! Vilket charmtroll! Jag förstår inte riktigt vart all tid tog vägen, jag var ju bara där en liten stunde, men tiden går fort när man har roligt. 
 
Egentligen är det lite otroligt att jag lyckats träffa alla som betyder mest för mig på så kort tid. Först studenten, med mycket släkt och vänner, sen läger med konfaledargänget och nykteristerna, och så snabbvisit hos Moa och långdag hos Betty. Med långa avstånd, mycket i allas kalendrar och mycket krockar i schemat brukar det inte vara så himla lätt att hitta någon tid att träffa alla, men just nu går det bra. Lite flyt ska man ha ibland! Och att jag är helt ledig hjälper ju kanske en aning. 
 
Pirr i magen och snurr i huvudet. Lite härligt, lite läskigt men jag tror att det kanske är hälsosamt... Nu ska jag glo på lite fotboll med lillebror innan det är dags att sova så jag orkar peppa, hjälpa och umgås med mina fina konfirmander imorgon. 
 
Juste, det där med att inte köra motorcykel på motorvägen. Hamnade bakom en lastbil och eftersom jag kör en lätt motorcykel är den för svag för att orka köra om lastbilar som ligger i 90 på motorvägen, framförallt om det är motvind. Kan tala om att det blir ganska kraftiga vindar (typ turbulens eller något sånt) bakom en lastbil på motorvägen, och det kändes som att just de vindarna skulle välta omkull mig och motorcykeln. Inte för att jag har provat, men jag kan tänka mig att det skulle ha gjort ont om jag kört omkull. Nu gick det bra, men aldrig att jag kör motorväg på två hjul igen. Åtminstone inte så länge motorcykeln inte väger en himla massa mer än den jag har nu, så att den blir mindre känslig för vind. 
 
Och jag ska bättra mig med att uppdatera....
Nu i sommar har jag ju all tid i världen. Eller?!

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Sööööt du är <3!
Hahah äntligen kom det där inlägget vi alla väntat på ;-)! Puss puss

2 Bettan:

skriven

Sööööt du är <3!
Hahah äntligen kom det där inlägget vi alla väntat på ;-)! Puss puss

3 Bettan:

skriven

Sööööt du är <3!
Hahah äntligen kom det där inlägget vi alla väntat på ;-)! Puss puss

4 Bettan:

skriven

Sööööt du är <3!
Hahah äntligen kom det där inlägget vi alla väntat på ;-)! Puss puss

Svar: Hahaha!! Jag känner mig kommentarbombad!! Naw, tack fina! <3 hehe, ska jobba på det där med att uppdatera... Pöss!
AliceSaraLovisa

Kommentera här: