Jun. 30, 2014

Två konfirmationer har vi hunnit med i helgen, med mycket sång, musik, kloka ord, modiga konfirmander och härliga ledare. Igår stannade några av oss ledare kvar efteråt för att titta på VM-matchen mellan Mexico och Holland, hänga, äta pizza och ha det bra. Med en halvmexikan och en kvarts-holländska i gruppen blev det lite extra spännande, och lite knöligt när matchen avgjordes med ett domslut som kunde diskuteras... Idag har jag ont i huvudet och nacken, kanske lite trött efter helgen vad vet jag. Systeryster har haft barnkalas med tjejer från klassen, så jag var tvungen att sätta på mig synas-bland-folk-kläder och vara trevlig i några timmar. Inget att klaga om egentligen, men helst hade jag bäddat ner mig under täcket och vilat mitt huvud.
Tjejerna dekorerade sina egna cupcakes, de här är systerysters. Måste säga att jag är imponerad att de åt upp alla!! (vilket var två eller tre var, med topping, strössel, jordgubbar och allt på)

Kommentera här: