Inte långt kvar nu...

Jag känner mig febrig, kanske lite illamående, men inte ett dugg trött. Inte bästa upplägget för att somna, men ungefär samtidigt som jag lägger från mig telefonen nu måste jag somna. Vilket är ännu sämre upplägg för att somna. Jaja...

Allt är förberett, garaget färdigbyggt, huset färdigmålat, maten så gott som färdiglagad, fikat färdigbakat och kläderna framhängda. Nu är det nära!! Imorgon är sista gången jag behöver besöka min gymnasieskola, sista grejen jag gör innan jag lämnar min gymnasietid bakom mig. Sista anhalten innan det är dags att leva resten av mitt liv. Göra galna saker, låta livet styra framtiden och bli något, mer än bara utbildad till att plugga vidare. Min mamma tycker att en campingtur till Central Park är lite väl galet, men nån galenskap måste jag ju hitta på... Hm... Det löser sig allteftersom, life happens, you know. Ska försöka sova lite nu, så jag inte har stora ringar under ögonen imorgon!

Kommentera här: