Hur fick jag så mycket tid?

Började dagen med cykeltur in till staden för att tömma mitt skåp i skolan, så skönt att vara tillräckligt klar för att tömma skåpet! Sen är det mindre skönt att jag inte insåg förrän jag kom hem att jag borde tömma UF-företagets skåp också, men det får jag lösa en annan dag. Väl hemma åt jag lunch innan jag gav mig ut på ett räddningsuppdrag av min "vanliga" cykel. (cyklade till stan på familjens racercykel, som jag ska cykla TjejVättern med på lördag) Min "vanliga" cykel har stått vid bussen nästan två veckor och det började bli dags att hämta hem den (dessutom behövde jag den senare) så jag snörde på mig löparskorna och joggade iväg för att hämta den. Det är nog månader sen jag sprang, men guud vad det är skönt! Lyxade med en ordentlig stretch sen efteråt, kan säga att det var välbehövligt...

Efter mina två utflykter ägnade jag eftermiddagen åt att ränsa ogräs, hänga med lillebror och sola. Alla tre samtidigt, till och med. Rensa ogräs är väl kanske inte jättekul, men med rätt sällskap kan det vara riktigt trevligt! Och så blir det inte sämre om man har möjlighet att samtidigt bli aningen brunare.

Middag ät jag på kinarestaurang med världens bästa Hi Hats, mina underbara bandvänner. Trevligt att bara umgås, gott med kinabuffé och lyxigt mysigt med glass vid ån efteråt.

En riktigt produktiv, och väldigt bra, dag!

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Update please ;-)

Svar: Haha, jag har för mycket ledig tid för att ha tid med något ^^ Men jag ska bättra mig, promise! ;)
AliceSaraLovisa

Kommentera här: