Nästa Lisbeth Salander?

Mor min påstår att jag kommer att bli nästa (verkliga) Lisbeth Salander. Bara för att jag (till slut) lyckades få min företagsmail att fungera i outlook (så jag slipper logga in i min värdelösa webmail för att hålla koll på företagets mail). Saken är bara den att jag suttit minst en halvtimme (säkert bra mycket längre) och stånkat och stönat över att det inte FUNGERAR (och att jag inte för mitt liv kan förstå varför, eller hur jag ska lösa det) men bara för att jag till slut lyckades lösa problemet hävdar mamma nu att jag kommer att bli hacker. Högst troligt. Eller inte. Man får leta ordentligt för att hitta någon som är mer oteknisk och sämre på datorer än mig. Och att kunna hitta till serverinställningarna för sin egen mail kräver inte direkt hackerkunskaper... Väääldigt skönt att det fungerar igen, dock, med tanke på att jag vill kunna använda mailen.

Kommentera här: