Bebismys

Spinning, utvecklingssamtal och eftermiddagshäng hos Betty. En riktigt bra dag med andra ord! (även om jag kunde ha varit utan utvecklingssamtalet...) Spinpasset var som vanligt galet jobbigt, men minst lika kul, och det kommer garanterat bli en del av min fredagsrutin även den här terminen! 
 
Bettyhäng betydde som vanligt att vi snackar om allt mellan himmel och jord (just idag var det väldigt mycket om framtiden), har det gött och bara är. Meen, idag kramades jag lite med Bettys supersöta charmtroll till son också. Har inte hunnit träffa honom tidigare, men Åh vad han är mysig!! Blev så inspirerad av allt framtidspratande att jag bara måste ta tag i mitt planerande igen. Söka efter resor, kolla upp stipendier (hett tips från idag!!), börja kika på studentklänning (Gosh, det är bara ett halvår kvar!!) och surfa runt bland utbildningar. Och söka jobb, förstås, så jag kan genomföra alla de där resorna jag hittar! Fick mycket mer inspiration och hjälp av allt prat hemma hos Betty än jag någonsin fått av SYV eller från utvecklingssamtal, så nu ska här planeras! (Även om jag vet precis hur det går med alla planer jag och Betty smider tillsammans, haha... Dagens plan blev att jag reser till USA och hittar mig en snygg amerikan. Just det. Precis så... :P )

Kommentarer:

1 Bettan:

skriven

Hahaha! Ja en snygg muskulös amerikan ;-)! Skadar ju inte om han ät rik ;-),

Svar: Hahahaha!! :D Det låter lite som en utveckling av vår plan med de rika skottarna, om du kommer ihåg den... ;P
AliceSaraLovisa

Kommentera här: