Nej, jag har inte gått i ide

Såå, bloggtorka much? Jupp! Vi lyckades hinna med estarktpp i Portugal på vägen hem från Lanzarote, planet fick inte tanka fullt på Lanzarote så vi tankade i Faro, men annars hade flyget inte mycket spännande att bjuda på. Eller, jag hade tre säten i bredd för mig själv. Inte helt fel! 

Spenderade helgen hemma hos familjen och den här veckan är det jobb och musikhjälpen för hela slanten. Har ätit fantastisk gryta och soppa i musikhjälpens mattält, lyssnat på radiosändningen så mycket jag kunnat, roddat fotomara och repat inför bandkväll. mhfotomaraton.wordpress.com, där har jag spenderat måånga timmar sen i måndags... Imorgon kväll har vi bandkväll till förmån för musikhjälpen, 19.00 i bälinge församlingshem. Mycket längre än så har jag inte planerat än. Att det redan är tredje advent på söndag känns rätt galet, var tog veckan vägen?! Eller, när blev det december?! Och var tog hösten vägen?
Rotsellerisoppa från musikhjälpens mattält, varmt, starkt och underbart gott med lillasyster!

Kommentarer:

1 Bettyboop:

skriven

Haha se där! Ja vi lär ju ses snart ❤️. Vill bara få lite mer ordning så får du komma på besök men fika hos dig innan dess skulle vara trevligt ❤️❤️❤️. Puss

Svar: Du får gärna komma och fika hos mig nån dag! ♥ Innan jul är det korridor som gäller, sen flyttar jag till egen lägenhet-isch ^^
AliceSaraLovisa

Kommentera här: