Det såg bra ut

Känslan när bilderna ser bra ut i kameran och är alldeles korniga när man lägger in dem i datorn... Gaah! Om jag ändå kunnat hålla kameran stilla tillräckligt länge för att slippa kort slutartid och högt iso... Jaja, borde egentligen skriva hemtenta, men det tänker jag inte göra mer idag. Nu är det snart sängen som gäller, håller på att somna sittande och det vore ju lite tråkigt att däcka i en stol någonstans på hotellet. Menar, jag har en (ganska hård men ändå) säng (med kalla, råa lakan, vem hade trott det om Lanzarote...) som väntar på mig, där jag sovit en sådär 9 timmar per natt (händer aldrig någonsin att jag sover så länge hemma) sen jag kom hit, så jag kan ju försöka bege mig dit innan jag somnar.
 
Har för övrigt lyckats bränna mig idag, inte särskilt konstigt egentligen eftersom jag inte smörjde in mig imorse men ändå envisades med att vara ute och träna och sola (i träningskläder, fantastiskt snygg bränna får man då) hela förmiddagen och dessutom spela volleyboll en timme på eftermiddagen, fortfarande utan att ha smörjt in mig. Lite varm choklad så man vaknar till kanske? Haha, hade aldrig trott att jag skulle bli sugen på varm choklad den här veckan, jag skulle ju åka till solen och värmen, men till och från är varm dryck ett måste för att inte frysa något alldeles. Så kan det gå!

Kommentera här: