Nej men det är ju klart...

Det är så typiskt. För en stund svävade jag på moln, trodde jag hittat den perfekta resan, precis den vardagsflykt jag kan se fram emot hela hösten när det är grått och trist väder, om det blir mycket plugg, om jag bara behöver lite extra pepp. Men nu ska lilla jag inte gå och inbilla mig att jag kan få åka utomlands en vecka inte. Åtminstone inte just DEN veckan. Förstås måste det ligga tusen andra saker just den vecka jag skulle kunna åka, just den vecka resan finns. Det går alltså precis som vanligt när jag tittar i min kalender, ALLT HÄNDER SAMTIDIGT!! Att det alltid är samma sak, att allt ska hopa sig samma helger, att möten ska läggas samma dagar... Lite fix och trix och lite envishet så ska det nog lösa sig det här. Börjar med en natts sömn...

Kommentarer:

1 Betty:

skriven

Vad för resa?! :-)

Kommentera här: