Nära på riktigt

Tänker inte försöka säga något smart om Frankrike idag, det får vänta ytterliggare någon dag. Feber har jag haft sen jag kom hem natten mellan måndag och tisdag iallafall, några nätter med riktigt många timmars sömn har jag slagit till med och inte mycket har jag uträttat de tre dagar jag varit hemma, men kurslitteraturen är iallafall uthämtad (de tre böcker jag köpt) och förberedelserna inför kursstarten om en och en halv vecka är i full gång. Gah! Nu är det nära på riktigt!! Ska jobba på måndag och efter det vet jag förhoppningsvis lite mer om hur mycket jag eventuellt kan få jobba medan jag pluggar i Gävle. Och hur mycket jag kommer hinna jobba nästa vecka. Nu ska jag hålla alla tummar för Angelica Bengtsson och de andra svenska atleterna som tävlar för fullt i EM. 

Kommentera här: