Påsklov aka Plugglov

Ojoj, sista lovet någonsin och vad gör jag om inte PLUGGAR. Ja, vad säger man?! Började med att åka in till skolan och labba i måndags, en kemilab jag missat som vi inte lyckats få in på någon "riktig" skoldag, och idag har jag försökt göra framsteg med mitt gymnasiearbete. Det har väl gått sådär, helt ärligt. Jag hade kommit en bra bit innan idag och målet med idag var att skriva klart den teoretiska bakgrunden, men jag tror inte jag har fått ner ett enda ord på pappret. Fyra forskningsrapporter har jag hittat som håller med om den teori jag redan har hunnit skriva, men inte en enda som kan bidra med den del jag fortfarande måste skriva. Bara fortsätta leta!
 
Det slutade iallafall med att jag åkte in till stan och tränade, mitt favoritpass (R.I.P.P.E.D.) med min favoritinstruktör. Riktigt nice! Det märktes att det är påsk, istället för att vara ett fullt pass var vi kanske hälften så många som man kan vara. Ganska trevligt med lite extra utrymme! Haha, mindre risk att man råkar "åsnesparka" eller smälla till någon under Kick-box delen... 

Kommentera här: