Yet another day

Börjar inte skolan förrän 11 på tisdagar, men sen har jag fullspäckat med lektioner fram till 14 (haha, stackars mig...) så jag måste äta innan jag börjar. Och eftersom det tar ett tag att åka in till skolan är det enklast att helt enkelt bara komma till skolan till 10.30 och äta direkt när lunchen öppnar. Bara för att la jag in ett pass på gymmet innan lunchen så jag hade något vettigt att göra (eftersom jag inte orkade göra något så vettigt som att plugga). Tänkte att jag skulle köra lite halvjobbig löpning så det blev backpass på löpbandet, och sen lite armhävningar och situps efteråt. Och en massa strech! Körde backintervaller hemma i förrgår och måste ha slarvat med strechningen för det kändes att musklerna var ömma när jag strechade idag. Har dubbellektion på körskolan där vi ska öva på- och avfart på större landsväg, så ska snart börja röra mig ner mot staden och sen fortsätter jag till Bälinge där det är träff med ungdomsgruppen ikväll. 

Kommentera här: