Jag kan gå, jag har inte träningsvärk, jag...

... kan gå, jag har inte träningsvärk, jag kan gå, jag har inte träningsvärk. Försöka kan man ju alltid. Sanningen är att jag har galen träningsvärk i hela kroppen efter underbart dansläger i Skellefteå i helgen. Har ont i alla muskler jag har och några till!! Det är egentligen ganska skönt att känna att jag kört ordentligt och att det har tagit, vore surt att dansa hela helgen och sen inte känna av något efteråt. Har redan slutat skolan för dagen så nu ska jag iväg till gymmet och nöta på koreografierna vi lärde oss i helgen. Hann inte riktigt lära mig dem och min dansgrupp (där jag ska lära ut dem) börjar på torsdag, så nu är det bara att dansa järnet all tid som är ledig. Hoppas bara det inte är någon instruktör/personlig tränare som tänkt använda spegelsalen nu. Har kollat upp att det inte är några pass, men de kan ju vara där och öva/träna/repetera/skapa pass.

Kommentera här: