Belgien here we come

Imorgon byter jag Sverige mot Belgien för några dagar. Genom skolan är jag med i ett projekt där unga entreprenörer från Sverige, Norge och Belgien träffas och delar erfarenheter, och imorgon åker vi, och ungdomarna från Norge, ner till Belgien för att träffas för första gången. Två av mina lärare och fem andra elever från min skola ska också med och jag tror vi kan få grymt kul. Äntligen ska vi åka! Vi har pratat om det större delen av terminen, men nu är vi verkligen här, det är dags att åka. Snart iallafall. Kvart i fyra kommer min väckarklocka ringa, förhoppningsvis är jag inte alltför trött då. Tänkte försöka ta en tidig kväll, men jag vet inte riktigt hur bra jag tror att det kommer gå. Har iallafall packat klart och tagit med det plugg som behöver göras under veckan, så det ska inte behöva hålla mig uppe sent. Vi har väldig tur på så vis att vi hade två prov och en redovisning förra veckan, men det är ändå ett seminarium och två inlämningar på fredag, så en hel del pluggande kommer det att bli på kvällarna. Utöver att umgås med de andra ungdomarna och arbeta på en uppgift vi ska få imorgon. Så taggad!!! 

Kommentera här: