Update

Har en fikadejt med finaste Antonia (typ ett år sen vi sågs, om man nu inte räknar in de konfaträffar vi träffats och konstaterat att det var sjukt galet länge sen innan vi inser att vi har en grupp som väntar på oss) om en timme, kan inte tiden bara gå lite snabbare?! Eftersom det var evigheter och åter evigheter sen sist har det hänt så himla mycket som vi inte uppdaterat oss om, vi har studenten som snart stirrar oss i ögonen (Gah!!) och vi brukar ha ton av saker att prata om även när vi ses typ varje vecka. Ska bli kul, trevligt, välbehövligt, knasigt, intressant, mysigt....
 
Så plugga är inte direkt lockande just nu, om man säger så. Har trots det förberett ett svenskaseminarium och skrivit ihop ett meddelande vi ska skicka från UF-företaget till en kontakt som kan tipsa om hur och var vi ska bygga vår hemsida. Jag skulle formulera det lite bra, men jag vet inte riktigt hur jag lyckades. Tur vi är två så vi kan korrekturläsa! 
 
Har galen träningsvärk idag, var på Corepass igår. Det kändes inte som att det tog så mycket när jag var där, men nu känns det hur mycket mina stackars bortglömda muskler arbetade igår. Vanligtvis är det ju lite isolerat till specifika muskler, typ bara i benen eller liknande, men nu känner jag av benen, armarna, mage/rygg och nacke. Nice!! Gäller bara att gå på några till pass så man får in en vana och kanske kan underhålla den styrka man snart kan lyckas bygga upp!

Kommentera här: