Syskonhäng

Tog bilen, lastade in småsykonen (och mina trasiga kängor) och drog till Thuns. Jag hade mina kängor att reklamera systra min behövde en ny skolväska och lillebror behövde vinterskor, men duktig som jag är svängde jag av för tidigt och åt fel håll (hur lyckas jag?!) så vi hann se lite mer av världen innan vi kom fram. Att lämna tillbaks skorna var inga problem och lillebror hittade skor, men någon väska hittade vi inte. Blev ett par tjocktröjor åt mig och några tshirts åt lillasyster istället. Och lite julklappsplanering. Måste ju passa på när vi var helt utan föräldrar, tillsammans någonstans. Nog för att Hallstaviksvägen är sjuuukt tråkig, men med två småsyskon i bilen blir det mycket roligare!

Har spenderat resten av dagen (nästan iallafall) i TV-soffan med lillebror. Först Prison break, nu Svensk humor och snart Downton Abbey. Love it!!

Kommentera här: