Jobba, jobba, jobba!

Jag har en rådgivare till mitt UF-företag!! Så himla skönt! Det här kommer bli så kul! Och att mina lärare är sjukt peppande och drivande gör det ännu mer kul! Fick numret till en av skolans tidigare UF-företagare idag, min lärare bestämde sig för att det var en bra idé, och jag tror honom men är lite rädd för vad jag ska säga. Vet egentligen att han inte bits (och dessutom är det hemskt svårt att bitas över telefon) men ändå. Vill bara vara klar med hemsidan så jag kan publicera den. Typ nu. Bara så svårt att göra allt i rätt ordning. Jag måste göra klart hemsidan, fixa domän att publicera den på, få registrerade fotografer och annonser om fotouppdrag. Hemsidan blir inte klar utan domänen, men det känns surt att betala för en domän mycket längre än man använder den, så hemsidan måste vara så gott som klar innan jag fixar domän. Sen kan det bli svårt att få registrerade fotografer utan att ha uppdragsannonser, men utan fotografer blir det svårt med uppdragsannonserna... Gah! Jobba, jobba, jobba!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vad änvänder du för webbhotell? :)

Kommentera här: