Bowling

Idag har det varit kul att plugga. Inte bara som jag intalat mig utan på riktigt. Har kommit framåt med hemsidan, vilket är väldigt skönt eftersom det känns som jag förstår hur man ska göra för att få fram de funktioner man vill ha, och till och med blivit taggad på att skriva biologirapporten. Vääldigt skönt! Sprang av mig lite stress mellan lektionerna och egentidsplugget, och sen var det bowling (måste passa på och skryta med att jag vann på min bana!! ;P hahaha) med underbaraste ungdomsgruppen i kyrkan, så just nu är det på topp! Så härligt att komma till lugn och ro (på stressnivån, eller vad man ska säga) mitt i allt kaos skola och annat skapar i huvudet. Det blir alltid mycket lättare när man pratat av sig eller bara lyssnat på andra en stund. När man inser att det alltid finns något på andra sidan monsteruppgiften.

Kommentera här: