Var tog all tid vägen och var i hela friden kom alla uppgifter från?!

Ojoj, här var det tydligen länge sen jag var... Det är slutspurt inför sommarlovet nu, igår räknade vi efter och insåg att det var 13 uppgifter kvar på 11 skoldagar. Räknar man de tre dagar vi går sista veckan är det 14, men de räknas inte eftersom alla deadlines är innan den 4, alltså med 11 skoldagar kvar igår. 10 idag och fortfarande 12 uppgifter kvar. Idag har det varit matte NP hela dagen, så vi har betat av den där uppgift 13 och redan imorgon klarar vi av kemiprovet som är uppgift 12. Sen kickstartar nästa vecka med spanskaredovisning, svenskatal, matte NP muntligt och biologiredovisning redan innan onsdagen. Herregud, sen ska vi tydligen hinna med 8 saker till, och jag kan bara komma på typ en sådär 4... Haha, en dag i taget och panikplugg varje kväll, men det är snart lov så det ska gå bra det här också. Nu ska jag hjälpa till att fixa kvällsmat så vi hinner smälta den lite innan Blodomloppet ikväll. Var galen nog att anmäla mig till milen (jag menar hallå, man kunde välja 5 eller 10 km och jag valde 10, hur dum får man egentligen vara?!) så jag har en bit att kämpa mig igenom. Med mördarbacke längst bort har jag hört. Haha, Tagga!!

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Hoppas att det gick bra på Blodomloppet! :D

Kommentera här: