Massor av kärlek

Måste få tjata lite om allt som är bra också. Eller iallafall något som är bra. Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan alla underbara människor i min närhet. Min handledare i högstadiet kunde lösa alla mina problem bara genom att fråga om det fanns några problem. Min nuvarande handledare har snarare förmågan att få mig att skapa nya problem helt utan att ha något sådant syfte. Mina fantastiskt underbara vänner har däremot förmågan att bara genom att hälsa och kolla läget få problemen att hitta egna lösningar. Jag är så otroligt glad att jag har förmånen att umgås med dessa människor stora delar av min lediga tid. Just den här veckan har det blivit fyra kvällar med ungdomsgrupp, konfirmandledargrupp, husband och kör och jag bara älskar det. Igår fick jag, igen, rådet att ta det lugnt men det är mitt sätt att ta det lugnt och koppla av. Att sluta med någon aktivitet för att kunna ha kvällar när jag inte har någontin jag behöver göra och bara kan åka hem och ta det lugnt, andas är inte ett alternativ eftersom det är precis det jag gör när jag åker till kyrkan. Jag umgås med en massa människor som betyder så obeskrivligt mycket och bara njuter, slappnar av, andas. Om någon läser det här så betyder ni så otroligt mycket mer än ni någonsin kan förstå.

Kommentera här: