Känsla

Dagens outfit. Eller, nej, bara skoja. Dagens fotoshoot-outfit. Lite irriterande att datorn konverterade bilderna till svartvitt när jag la ihop dem i Photoshop, men jag orkar inte bråka så det får vara. Bara älskar klänningen, trots att den är lång och har en tight innerklänning som gör det omöjligt att gå normalt. Lite synd att jag inte använder den oftare, men den är ju som sagt omöjlig att gå i och sen är den lite för fin för att jag ska kunna använda den bara sådär ändå. Skulle fota på temat "känsla" (lite kul att utmana sig själv med tema) och tänkte lite "Sense and sensibility". Blev inga bra bilder av de jag tänkt ut, den enda bra var ur fokus, men kunde inte låta bli att ta lite egobilder-i-spegel-bilder. Haha! Men, men här är den i alla fall...
Foto: AliceSaraLovisa, Juni 2013

Kommentarer:

1 Moa:

skriven

Vad fin du är Alice! Vad långt hår du har fått! :D Och en fin klänning! Kramisar Moa <3

Svar: Tack finaste! Kramar!
AliceSaraLovisa

Kommentera här: