Ännu en tur på stan

Tänkte jag skulle utöka min extremt begränsade sommargarderob idag eftersom jag slutade redan vid halv tolv, men det gick väl sådär med den saken kan man säga. Tror att jag har varit för mycket i samma affärer den här våren för att se vad de har som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att köpa. Haha, ser bara samma gamla saker om och om igen, och att de har flyttat om allt. Hittade en enda klänning att prova, och den var något skumt mellanting mellan alldeles för kort klänning och helmysko linne. I alla fall när jag provade den. På galgen såg den ut som en väldigt mysig klänning som inte var varken för uppklädd eller för slarvig för att ha i skolan samtidigt som den skulle kunna vara perfekt att dra omkring i här hemma så fort det blir lov och varmt. Haha, inte för att jag kommer att ha så mycket tid att dra omkring här hemma, men ändå. Jaja, fick åka hem utan något tillskott till garderoben helt enkelt. Haha, köpte ju faktiskt två klänningar förra gången, så man kan väl kanske inte tro att det ska gå lika bra varje gång.

Kommentera här: