Stendörren

Helt otroligt hur slut man kan bli av tre dagars arbete. TRE DAGAR!! Haha, hur ska jag klara av verkligheten om ett år? Tycker ändå att jag sovit hyfsat, men jag ar haft lite svårt att sova så jag kanske inte sovit så bra som jag tror. Jag, lillasyster och mamma satt och skrattade så vi grät vid kvällsmaten åt allt och inget, till sist förklarade lillebror att likheterna mellan honom och oss lyser med sin frånvaro. Ouch!! Idag har jag iallafall varit ledig vilket firats med semesterdag vid Stendörren. Klippor, segelbåtar, sol, picnic och häng, ungefär så jobbigt har jag haft det idag. Vi hade stämt träff där med faster, farbror och kusin så trevligt sällskap har vi också haft. De har varit där många gånger förut, så nu vet vi direkt vilken plats som är den bästa att sola/hänga/ fika på och var man ska hoppa i respektive ta sig upp ur plurret, utan att själva behöva välja fel och lära oss den hårda vägen. Om det skulle råka bli någon till tur dit, liksom. Lite väl långt kanske med två timmar i bil, enkel resa, men å andra sidan är det trevligt med lite klippbad som omväxling, så det kan vara värt det. Har tagit en del bilder, men har inte hunnit kolla igenom eller lägga in i datorn, så bildbomb kommer en annan gång. 

Kommentera här: