Myndig

18 år. Myndig. Herregud vad tiden går. Känns som att det inte var alltför länge sen jag gick i högstadiet, eller mellanstadiet för den delen. Kommer fortfarande ihåg mitt 10-årskalas som om  det inte var alltför många år sen. Och när vi flyttade hit, vilket är 10 år sen i vinter. Var tog alla de åren vägen egentligen?! Börjar på riktigt känna att det är hög tid att planera vad i hela friden jag ska göra när jag tagit studenten. Fast kanske har jag en plan, sort of. Måste bara utveckla den något. Haha, kan avslöja att det innehåller jobb, resa och foto. 
 
Började dagen med att sjunga med kören på gudstjänst, fortsatte sen med lunch och fika tillsammans med familjen och två gånger mormor, övningskörningstur när mormor generation äldre skulle skjutsas och avslutade med badminton med lillasyster och en löptur. Har ätit väldigt god mat och farligt gott fika, i alldeles för stor mängd... Trodde jag skulle spy innan jag sprang och var väldigt tveksam till om jag skulle kunna springa, men det gick. Blev faktiskt bättre av att jag sprang, till och med. Fick en massa nya träningskläder, precis som jag önskat mig, och premiärtestade ett par tights och ett funktionslinne. Riktigt skönt, framförallt eftersom det varit lite över 28 grader idag. I skuggan!! 

Kommentera här: