Framtiden

Var och hälsade på bästa Betty i hennes nya (eller okej, kanske inte så nya längre) lägenhet igår. Haha, så stort att jag nästan gick vilse några gånger. Mycket trevligt var det att falla in i simsnördandet (som alltid, haha, vi har suttit klistrade vid datorn varje gång vi träffas sen Sims 2 släpptes, typ) och bara snacka om allt och inget. Och spåna fram våra gemensamma framtidsplaner. Som sen aldrig blivit av, men det gör inte så mycket. Det är kul ändå att bara spåna fram galenskaper. Haha, fast det är nog mest Betty som är den kreativa idésprutan. Vore kul att kunna genomföra allt vi (eller Betty) hittar på. Ett tag skulle vi åka till Skottland så fort jag tagit studenten, plugga någon random kurs i programmering, utveckla det ultimata Sims 4 (ser ut som att andra slog oss där, rackarns!), gifta oss med förmögna skottar (mamma protesterade förskräckt att de är RÖDHÅRIGA, haha ska hon säga, rödhårig som hon är) och sen tror jag att planens slut var att vi skiljde oss från de stackars skottarna men behöll en del av deras pengar så att vi blev förmögna, moahahahaha. Vi borde ju, i och för sig, ha blivit förmögna av det ultimata Sims 4, men det är ju alltid bra med lite buffert.
Ja, vad säger man. Planer är till för att ändras. Det vore hemskt tråkigt om man bara skulle gå efter vad som var planerat och aldrig våga lita på käslan och vara lite spontan. Fast det kanske är bra om jag ändå kommer på någon plan för vad jag skulle kunna tänka mig att göra efter studenten. Herregud, folk har frågat hela våren vad jag ska göra efter studenten, men jag har inte riktigt brytt mig om att försöka bestämma vad jag faktiskt vill göra. Börjar inse att nästa år kommer att gå sjuukt fort och att det kanske är bra om jag börjar tänka på vad jag vill göra så att jag inte står där i början av juni och framtiden bara är ett tomt vitt papper utan några som helst tankar. Fast det kunde ju vara lite intressant det också, förstås!

Kommentera här: