Fotoprojekt

Jag har tänkt att jag ska ta så himla mycket kort nu under sommaren, jag menar sommarlov betyder ju att man har all tid i världen för sådant, men det har väl gått lite sådär med den saken. Sen har jag också tänkt att jag ska haka på de som kör konceptet med att lägga upp en bild varje dag, så nu tänker jag göra ett försök att bättra på fotograferandet och varje dag lägga upp en ny bild. Jag vet att det kommer att komma dagar när jag inte har tid eller lust att fota, men å andra sidan kommer jag att fota måånga bilder de dagar jag fotar, så jag satsar ändå på en bild per dag. Har fotat lite idag (Hehe, 238 bilder på en sådär 30 minuter), men de bilderna får vänta till imorgon eftersom jag inte gått igenom dem och sorterat ut om det finns någon bra än, så jag börjar helt enkelt med en bild från tidigare i veckan.
 
Vi gjorde en liten nostalgitripp (för mamma) till Hedesunda (där hon och familjen spenderade alla sina lediga dagar när hon var liten) i veckan, men halvvägs dit var vi påväg att vända. Det var lite småmulet hemma och ju längre vi åkte desto molnigare blev det. Efter mycket om och men åkte vi hela vägen fram, och tur var det för där var det soligt, varmt och perfekt för en härlig dag på stranden.
Foto: AliceSaraLovisa, Juli 2013

Kommentera här: