Alltid är det något...

Foto: AliceSaraLovisa, Juli 2013
 
Vet att den andra är lite suddig, men jag gillar den ändå. Började dagen med en körlektion (haha, 07.15, mitt i sommarlovet) och har sen jobbat. Plockat flyghavre igen. Idag var värsta dagen hittils. Det har aldrig varit varmare (trots att solen inte ens visat sig) och flugorna har aldrig varit ettrigare och jobbigare. Bättre blev det inte av att det var kvavt och kändes ungefär som att syret i luften var påväg att ta slut. Men, men, såna dagar måste man kanske också ha. Det har iallafall inte varit så mycket flyghavre, så det ser ut som att vi var noggranna och fick bort det mesta när vi gick första gången. 
 
Inser att jag måste planera höstens dansgrupper!! Typ nu! Hade tänkt att jag skulle informera i sportklubbens tidning i nästa nummer, och det är deadline innan 1 augusti. Ahh! Jag har börjat fundera på hur jag ska göra, men jag vet inte riktigt hur många grupper jag vill kunna ha, hur jag ska göra med upplägg och avgifter och allt annat sånt. Haha, panikplanering nu kanske?!

Kommentera här: